FC Groningen nieuwe koffiepartner
Moods Coffee is de nieuwe leverancier van koffie in het businessgebouw bij FC Groningen. Moods levert koffie in de sponsorruimtes en kantoren van het Hitachi Capital Mobility Stadion. De samenwerking met Moods betekent dat FC Groningen extra beleving toevoegt aan het stadionbezoek. Moods wordt tevens zakelijk partner van de Trots van het Noorden.
Moods Coffee is een Nederlandse koffieleverancier en onderscheidt zich in de markt door een moderne uitstraling, goede service en koffie van hoogwaardige kwaliteit. De koffieleverancier staat voor kwaliteit, service en dienstverlening en wil door de samenwerking met FC Groningen inzetten op groei in Noord-Nederland. Met de heerlijke smaak van de koffie uit de prachtige machines van Moods heeft FC Groningen een volgende stap gezet in hospitality. Het past in de ambitie van de club om het mooiste evenement van Noord-Nederland te verzorgen en zorgt voor de perfecte binnenkomst in het Hitachi Capital Mobility Stadion.
FC Groningen kreeg van Moods Coffee de mogelijkheid diverse machines en koffiesoorten voor een langere periode te testen, waardoor de club tot een keuze kon komen die het beste past bij de zakelijke gast van FC Groningen. Hospitality & Event coördinator van FC Groningen Mariëlle Ubink is blij met de overeenkomst. “Ons streven is dat iedereen zich thuis voelt in ons mooie stadion. Goede koffie is hierin van groot belang. Het geeft de bezoeker een vertrouwd gevoel. Daarnaast hebben de moderne machines een passende en chique uitstaling.”
“We willen bij FC Groningen graag kwaliteit uitstralen en bijna iedere afspraak begint met een kop koffie. Deze moet in onze ogen dus van een hoog niveau zijn en daarom hebben we gekozen voor een samenwerking met Moods. Een kop koffie van Moods brengt onze gast een glimlach op het gezicht en een tevreden gevoel. Kwalitatief goede koffie hoort bij de absolute beleving van een leuke en onvergetelijke dag bij FC Groningen.”
Een heerlijke cappuccino, een krachtige espresso of een perfect op smaak gemaakte koffie crème; de machines van Moods maken het in een mum van tijd. Altijd vers en uitstekend op temperatuur. Nederlanders behoren volgens Noël Teunissen, eigenaar van Moods Coffee, tot de grootste koffieconsumenten van de wereld. “Koffie drinken is wat iedere Nederlander van huis uit meekrijgt. De Nederlander hecht veel waarde aan een goede kop koffie. Moods levert kwalitatief hoogwaardige koffiebonen van een eigen merk.”
Teunissen kijkt uit naar een langdurige samenwerking met FC Groningen. “We hebben de ambitie om te groeien in Noord-Nederland en het verstevigen van de naamsbekendheid. Dat kan in onze ogen het best via het grootste zakelijke platform van Noord-Nederland en dus via FC Groningen. We zijn dan ook heel tevreden met de samenwerking en zullen veel aanwezig zijn binnen de FC Groningen Business Club. De eerste resultaten van het partnership zijn er al doordat we verpakkingen van onze hoogwaardige koffie in het nieuwjaarsgeschenk richting alle sponsors mochten leveren. Een prachtige manier om alle sponsorrelaties van de club kennis met ons te laten maken.”
Bron: https://www.fcgroningen.nl/zakelijk/moods-coffee-nieuwe-koffiepartner-fc-groningen/8